Stručný popis předmětu:
Nejdříve bude provedeno odstranění, pařezů, křovin s náletovými dřevinami a travinami, stržení krajnic v průměrné tl. 200 mm. Poté bude provedeno odkopání všech krajnic nad 200 mm v předpokládaném množství 0,1 m3/m´, tak aby došlo k odvodnění cesty a umožnění průjezdu stavebním mechanizace. Dále budou provedeny trubní propustky, hospodářské přejezdy, včetně pročištění a obnovy příkopů příkopovým rýpadlem. Příkopy budou pročištěny v průměrném množství nánosu 0,3 – 0,5 m3/m‘.
Po provedení těchto prací dojde ke kompletní rekonstrukci vozovky v předmětných úsecích, dle situace stavby. Rekonstrukce bude spočívat v odkopání stávajícího zemního tělesa vozovky, položení geotextílie netkané hmotnosti 500 g/m2, zřízení konstrukční vrstvy vozovky z HDK tl. 350 mm proložené jemnou frakci 4-32 mm a obrusnou vrstvou vibrovaného štěrku v tl. 200 mm. Před pokládkou konstrukčních vrstev vozovky bude provedeno vyprofilování a zhutnění zemní pláně cesty, nájezdů a skládek na 30-45 MPa.
Požadované rozmezí zhutnění je odůvodněno předpokladem ztížené zhutnitelnosti v mokrých úsecích cesty. Vyjeté koleje, výtluky a sklon vozovky budou vyrovnány vrstvou hrubého drceného kameniva frakce 63-125 mm v tloušťce 150-300 mm. Na tento vyrovnaný podklad bude zřízena vrstva HDK fr. 63-125 mm, tl. 200 mm a vibrovaný štěrku tl. 150 mm po řádném zhutnění. Na tento vyrovnaný a řádně zhutněný podklad s jednostranným příčným sklonem 4%, dle konfigurace terénu, bude provedeno zakalení lomovými výsivkami fr. 0-8 mm hmotnosti do 25 kg/m2. Poté dojde ke zpevnění hospodářských nájezdů a skládek dřeva dle situace stavby. Pro splnění požadavků správy CHKO bude provedena výstavbě několika menších vodních tůni. Na závěr bude provedeno osazení ocelových svodnic v předepsané délce 6 metrů, osazení dopravního značení B11 a vjezdové závoře typu „Znojmo“.
Místo plnění: k.ú. Strání
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
ROPRO a.s., Masarykova 49, 400 01 Ústí nad Labem