Stručný popis předmětu:
Lesní cesta K Růžičkům:
bude zrekonstruována tak aby dle ČSN 73 6108 odpovídala zařazení do kategorie lesních cest 1L 4,0/30, třídy dopravního zatížení VI. V koruně bude šíře lesní cesty 3,3m + 2x krajnice 0,25m, v zatáčkách dojde k rozšíření komunikace tak, aby nedocházelo k trhání a poškozování krajnic při průjezdu dlouhých nákladních souprav. Krajnice budou zhotoveny ze štěrkodrti šíře 0,25m po obou stranách.
Pařezy určené k vytrhání, odstraněný nános bahna a hrabanky z povrchu stávající komunikace bude přehozen do přilehlého porostu a rozprostřen do ztracena, případně část bude převezena na skládku vzdálenou do vzdálenosti cca 2km. Podél převážné části lesní cesty dojde ke zhotovení odvodňovacích stok k zachycení srážkové vody z přilehlých porostů. Voda ze stok bude odvedena příčnými trubními propustky z betonových či železobetonových trub délky 7,5m a o průměru min. 0,50m z čely z lomového kamene zpevněného cementovou maltou a osazených betonovým parapetem.
Pro zpřístupnění porostů podél odvodňovací stoky budou zhotoveny trubní sjezdy z plastových trub o průměru min. 0,40m a délky 6,0m, které budou osazeny kamennými čílky.
U lesní cesty K Růžičkům je navržena vzhledem k únosnosti podloží vyrovnávka podkladu ŠD a následná konstrukce cca 10cm ŠD 0-32mm.
Na pláních a v koruně komunikace zadavatel požaduje provedení hutních zkoušek v počtu 1 x lesní cesta K Růžičkům. Tato zkouška bude v obsahu výkazu výměr jako samostatná položka.
Povrch komunikace bude mít oboustranný příčný sklon cca 3-5% v místech s podélným odvodněním a jednostranný sklon v zatáčkách a v místech bez odvodňovací stoky.
Lesní cesta Kolem Jedláku:
bude zrekonstruována tak aby dle ČSN 73 6108 odpovídala zařazení do kategorie lesní ch cest 1L 4,0/30, třídy dopravního zatížení VI. V koruně bude šíře lesní cesty 3,3m + 2x krajnice 0,25m, v zatáčkách dojde k rozšíření komunikace, tak aby nedocházelo k trhání a poškozování krajnic při průjezdu dlouhých nákladních souprav. Krajnice budou zhotoveny ze štěrkodrti šíře 0,25m po obou stranách.
Pařezy určené k vytrhání, odstraněný nános bahna a hrabanky z povrchu stávající komunikace bude přehozen do přilehlého porostu a rozprostřen do ztracena, případně část bude převezena na skládku vzdálenou do vzdálenosti cca 2km. Podél převážné části lesní cesty dojde ke zhotovení odvodňovacích stok k zachycení srážkové vody z přilehlých porostů. Voda ze stok bude odvedena příčnými trubními propustky z betonových či železobetonových trub délky 7,5m a o průměru min. 0,50m z čely z lomového kamene zpevněného cementovou maltou a osazených betonovým parapetem.
Pro zpřístupnění porostů podél odvodňovací stoky budou zhotoveny trubní sjezdy z plastových trub délky 6,0m, které budou osazeny kamennými čílky.
U lesní cesty Kolem Jedláku bude po odstranění vrstvy bahna a hrabanky nutná vyrovnávka hrubím kamenivem 63-125mm a 0-63mm a vše bude uzavřeno ŠD 0-32mm. Konec lesní cesty bude opatřen točnou pro nákladní vozidla.
Na pláních a v koruně komunikace zadavatel požaduje provedení hutních zkoušek v počtu 2 x lesní cesta Kolem Jedláku. Tyto zkoušky budou v obsahu výkazu výměr jako samostatná položka.
Povrch komunikace bude mít oboustranný příčný sklon cca 3-5% v místech s podélným odvodněním a jednostranný sklon v zatáčkách a v místech bez odvodňovací stoky.
Místo plnění: LS Vodňany
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Rinoceronte s.r.o., Šlejnická 1547/13, 160 00 Praha 6