Stručný popis předmětu:
Opravovaná lesní cesta je strategickou odvozní cestou s celoročním využitím. Tato komunikace slouží k zpřístupnění celého oddělení 306, 307, 308, 309 a 310. K celé části lesního komplexu má právo hospodaření státní podnik Lesy České republiky, Hradec Králové. Trasa lesní cesty je vedena z křižovatky lesních cest Raitštajg a Pasecká ze severní části lesního komplexu polesí Všeteč. Komunikace vede směrem na JZ v mírně svažitém profilu a postupně se její směr mění na J a podélný profil je zde již převážně rovinatý. Asfaltový povrch této páteřní lesní komunikace je v současné době již v některých částech značně vyžilý a je nutná jeho údržba. Ta bude provedena tak, aby bylo zajištěno co nejefektivnější odvedení srážkové vody jak z povrchu vozovky, tak především efektivní odvedení povrchové vody z přilehlého svahu lokality Vysokého Kamýku pod komunikací do přilehlých lesních porostů pod lesní cestou. To bude zajištěno především dokonalým vyčištěním přilehlých stok a stávajících trubních propustků a jejich odtoků. Veškerý odtěžený materiál bude přehozen pod svah do porostu a rozprostřen do ztracena. Oprava povrchu vozovky bude provedena následovně:
I.Etapa 0,000 - 3,150 km: bude provedeno odstranění veškerých nánosů na krajnicích s přehozením materiálu pod svah komunikace, dokonalé očištění celého povrchu asfaltové vozovky včetně přilehlých asfaltových rozjezdů, vyrovnávka drobných nerovností a poškozených krajnic ,,turbem‘‘, v případě většího rozsahu rozsahu nutných oprav bude použito kamenivo obalované asfaltem a vše bude následně uzavřeno dvěma kalovými zákryty krytu Slurry Seal tloušťky 4mm Pro lepší propojení původního a nového kalového krytu bude proveden spojovací postřik 0,5-0,7kg/m2.
II.Etapa 3,151 - 4,810 km: bude provedena především oprava poškozených a nedostatečně širokých směrových oblouků zatáček a to odstraněním stávajícího materiálu do hloubky zhruba 25cm, zhutněním podloží, zřízením konstrukce ze štěrkodrtě frakce 0-63mm (v případě větší vyrovnávky podkladu bude použito kameniva 63-125mm) a položením dvou vrstev asfaltobetonu ACP 16 tl. 5cm a ACO 11 tl. 4cm, okraje napojení se stávajícím asfaltovým povrchem bude spojeno postřikem ,,turbo‘‘, to bude použito i na drobnější opravy v tomto úseku.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Rinoceronte s. r. o., Šlejnická 1547/13, 160 00 Praha 6