Stručný popis předmětu:
Technické řešení rekonstrukce lesní cesty „K Suché Borovici“:
a) Zemní a ostatní práce s nezbytnými přesuny hmot:
- Odstranění pařezu z plochy hospodářského nájezdu, s jeho přesunem na místo určení (do 1 km).
- Odkopávky a odstranění nánosů zeminy s drnem a organickou příměsí z krajnic, hospodářských přejezdů a nájezdů, s následným urovnáním ploch přejezdů a nájezdů a s rozprostřením odtěžených nánosů a přebytečných zemin do nezhutněných násypů.
- Součástí zemních prací je hloubení rýh pro stavbu podélných trubních propustků (rýhy pro uložení trub a stavbu čel), se zásypem položených trub a s rozprostřením části odtěžených přebytečných zemin do nezhutněných násypů.
b) Stavba konstrukce vozovky včetně jejích součástí:
- Bude spočívat ve vyspravení (vyplnění) výtluků, vyjetých kolejí a nejvíce nerovných míst kamenivem hrubým drceným, s následným vyrovnáním povrchu současného krytu vozovky kamenivem drceným, po němž dojde k aplikaci spojovacího postřiku a ve vyrovnání povrchu dosavadních krytů asfaltovým betonem, po kterém bude následovat aplikace spojovacího živičného postřiku ze silniční emulze a dále pokládka obrusné vrstvy asfaltového betonu ACO 11 (ABS), třídy I., tloušťky 5 cm.
- S užitím této technologie bude souviset i obnova plynulosti napojení rekonstruované lesní cesty na přilehlé hospodářské přejezdy a nájezdy, formou jejich doplnění kamenivem.
- Provedeno bude i zpevnění dvou skládek dříví a obou krajnic.
c) Ostatní konstrukce a práce:
- Do připravených rýh bude usazeno celkem 6 železobetonových trub (DN 400/2500), včetně obetonování boků propustků.
- Součástí stavebních prací je vyzdění nových čel z lomového kamene.
- Práce zahrnují i znovuobnovení (zprůchodnění) stávajících trubních propustků a obnovu příkopů.
- Komunikace bude doplněna o 2 ks svodnic v délce 5 m.
Technické řešení opravy lesní cesty „K boudě“:
a) Zemní a ostatní práce s nezbytnými přesuny hmot:
- Odstranění nánosů zeminy s drnem a organickou příměsí z obou krajnic.
- Odstranění nánosů zeminy s drnem a organickou příměsí z hospodářského přejezdu číslo 1., s jejich následným urovnáním a plošnou úpravou pláně tohoto přejezdu.
- Součástí zemních prací je hloubení a poté i zásyp rýh pro kompletní opravu 2 poškozených podélných trubních propustků (trub i čel), s rozprostřením odtěžených přebytečných nánosů a zemin do nezhutněných násypů.
b) Oprava konstrukce vozovky včetně jejích součástí:
- Bude spočívat v očištění povrchu krytu vozovky, v následné aplikaci spojovacího postřiku a ve vyrovnání povrchu dosavadních krytů asfaltovým betonem, po kterém bude následovat aplikace spojovacího živičného postřiku ze silniční emulze a dále pokládka obrusné vrstvy asfaltového betonu ACO 11 (ABS), I. třídy.
- S užitím této technologie bude souviset i obnova plynulosti napojení opravované lesní cesty na 3 přilehlé hospodářské přejezdy, formou jejich doplnění kamenivem.
- Provedeno bude i zpevnění krajnic.
c) Ostatní konstrukce a práce:
- Tyto práce jsou složeny ze stržení krajnic a z očištění stávajících povrchů zametením.
- Do připravených rýh budou usazeny 3 železobetonové trouby (DN 400/2500), které nahradí vybourané poškozené trouby. Součástí prací je i obetonování spojů.
- Dále se jedná o řezání stávajícího krytu komunikace s cílem napojit se na navazující povrchy (včetně úpravy spáry v napojení na stávající komunikaci).
- Součástí stavebních prací je vyzdění poškozených čel z lomového kamene. Práce zahrnují i zprůchodnění (čištění) stávajícího trubního propustku.
Místo plnění: Polesí Mníšek pod Brdy, katastrálním území Kytín.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
RINOCERONTE s.r.o., Šlejnická 1547/13, 160 00 Praha 6 – Dejvice